Toernooi Nederhorst 4-3

Afgelopen zaterdag hebben de meiden van Nederhorst 4-3 weer een toernooi gespeeld in Weesp. Ze hebben enorm hun best gedaan en goed gespeeld. Ze waren maar met z’n  drieën maar voelden elkaar heel goed aan.
De eerste wedstrijd gingen ze meteen voluit. Een goede service  en goed rondspel resulteerde in een overtuigende overwinning. De tweede wedstrijd startte wat moeizamer, ze moesten kennelijk nog even warm worden, maar door wederom goed samenspel, prachtige  services en spannende, winnende(!)  rally’s,  eindigde Nederhorst wederom als winnaar.

De derde wedstrijd hadden zij een erg sterke tegenstander tegenover zich. De meiden gingen er vol tegenaan maar dat mocht helaas niet baten. De wedstrijd werd, met slechts een paar punten verschil, verloren.
Het team dat zij in de laatste ronde troffen was erg snel. De ballen kwamen steeds snel terug over het net en daar hadden de meiden moeite mee waardoor ze op achterstand kwamen. Toch herpakten ze zich en knokten zich terug in de wedstrijd. Helaas net niet genoeg voor de winst,  maar wel lekker en goed gespeeld!
Het was weer een superleuk toernooi met een goed spel van de meiden. Leuk om naar te kijken!