Wie ben ik?

Mijn naam is Niels Korver en ik ben de penningmeester van de vereniging.

In het dagelijks leven ben ik technisch manager bij een betonwaren (stenen, tegels, paaltjes, inritbanden) fabriek Amsterdam Westpoort.

Volleybal ervaring/beleving

Aanvankelijk ben ik met volleyballen begonnen in het recreanten team. In dit team ontstond indertijd echter een grote en vooral gezellige groep heren, waarmee zeer frequent deel werd genomen aan de recreantencompetitie in Amersfoort. Met deze groep is toen uiteindelijk aan een extra herenteam begonnen.

Naast het zelf volleyballen, zul je mij ook regelmatig bij de vereniging aantreffen bij andere activiteiten, bijvoorbeeld omdat mijn dochters ook op volleybal zitten.

Wat houdt mijn functie in?

Naast het betalen van de facturen van bijvoorbeeld de Nevobo, zaalhuur en andere benodigdheden beheer ik ook het budget van Volleybalvereniging Nederhorst. Dit houdt o.a. ook in: het uitbetalen van de declaraties en bijvoorbeeld het vergoedingen van vrijwilligers. Maar ook het innen van contributies en sponsorgelden behoort tot de taken van de penningmeester.

penningmeester@vvnederhorst.nl