Ledenadministratie

Wie ben ik?

Mijn naam is Simone van der Meer en ik ben in 2011, na een hele lange periode gestopt te zijn, weer lekker een balletje gaan spelen. In het dagelijks leven werk ik 3 dagen op kantoor bij de Nederlandse Vereniging van Podotherapeuten.

Volleybal ervaring/beleving

Mijn volleybal ervaring heb ik in Hilversum opgedaan toen we daar woonden van mijn 11e jaar tot 17e jaar. Daarna dus voor lange tijd gestopt. Echter volleybal is met de paplepel ingegoten. Mijn moeder heeft tot haar 70ste jaar in de derde klasse, competitie volleybal gespeeld. Mijn vader was scheidsrechter voor de volleybalbond door het hele land. Ik hoop dat ik ook nog met veel plezier heel lang kan blijven volleyballen. Mijn twee kids, Melvin en Dalou hebben ook gevolleybald. Echter voor onze dochter is het volleyballen gestopt na een mislukte voet operatie.

Wat houdt mijn functie in?

In deze functie onderhoud je het systeem dat NevoBo gebruikt voor hun leden (Sportlink). Door een lid aan te melden (m.b.v. een aanmeldingsformulier)  bij de NeVoBo krijgt het lid een bondsnummer en een spelerspas, dat nodig is om competitie te kunnen spelen. Ook houd je de andere bestuursleden (de beide TC’s en de Penningmeester) op de hoogte van de nieuwe leden.

ledenadministratie@vvnederhorst.nl