Fan & Fun feest 13 april!

Samen afsluiten seizoen

Zaterdag 13 april zijn we al weer aan het einde van onze competitie gekomen. Sportieve hoogte- en dieptepunten passeerden, maar het seizoen is vooral voorbij gevlogen. Traditiegetrouw willen we dit met elkaar vieren en dat doen we aansluitend aan onze laatste thuiswedstrijden op zaterdag 13 april. Save the date!

Een aantal teams speelt die middag en kan dus zo daarna rechtstreeks het Sportcafé inrollen. Voor de jeugdleden en recreantleden die deze zaterdag niet spelen, proberen we nog iets van onderlinge wedstrijdjes te organiseren.

Eten en muziekbingo

Na afloop van de wedstrijden is er een gezellige afsluiter. Eten wordt ook dit jaar weer geregeld. Peter’s Borrels is wederom aanwezig met een foodtruck met lekkere broodjes en ook Sportcafé de Blijk verzorgt een aantal snacks. Aansluitend is er een muziekbingo waarbij iedereen kans heeft om om in de prijzen te vallen. Doe gezellig mee!

Bijdrage

Nog wel een kanttekening, we zoeken als vereniging naar alternatieve inkomstenbronnen ter vervanging van bijvoorbeeld de opbrengsten van oud papier. Ook zoeken we iemand die sponsoren aantrekt en coördineert. Helaas is dit nog niet gelukt. Dit betekent per saldo dat we (steeds) minder middelen over hebben voor extra’s buiten de reguliere volleybaltrainingen en wedstrijden om. Vandaar dat we dit jaar bij het Fan & Fun een vrijwillige bijdrage invoeren. Waardeer jij de organisatie van deze dag en vooral het aangeboden eten en kan je iets extra’s missen doe dan daarvoor een bijdrage tijdens deze avond. Niets moet, maar alles is welkom!

Meld je nu aan

Graag willen we weten of je komt, dan reserveren we de (gratis) eetmunten voor je. Die liggen dan aan het eind van de middag klaar om af te halen. Partners welkom en natuurlijk ook ouders van onze jeugdleden. Ben je niet aangemeld dan kun je ter plekke de eetmunten alleen nog tegen betaling afnemen. Meld je dus snel aan via dit formulier: Aanmelding Fan & Fun 13 april