Beachvolleybal

Actueel nieuws Beachvolleybal 2023

Heb jij ook al zo’n zin in zon en strand?

Het beach seizoen staat weer voor de deur!

Wij, Volleybal Vereniging Nederhorst, hebben heel veel zin om te gaan ballen op ons mooie nieuwe beach terrein waar we sinds vorig jaar beschikken over 2 beachvolleybalvelden.

Geplande activiteiten voor het aankomende seizoen tot de zomervakantie:

ActiviteitSpeeldagVanafTijd
Senioren training (vanaf 18 jaar en ouder)Maandag8 mei19.30 – 21 uur
King/Queen of the beach toernooiDinsdag9 mei**
Onderlinge competitie 2 spelers per teamWoensdag10 mei*
C & D JeugdDonderdag 11 mei17.00 – 18.00
ABC JeugdDonderdag11 mei18.00/18.30 – 19.30/20u

* Een onderlinge competitie – Start 10 mei
 Je maakt samen met iemand anders een team van 2 personen. Op de avond zelf speel je 1 of 2 wedstrijden. Dit ligt even aan de aanmeldingen. Dit jaar zal deze avond wederom op de       woensdagavond plaatsvinden. Dit jaar willen we gaan kijken of we poules kunnen maken op basis van het niveau van de deelnemers.

** King/Queen of the beach toernooi – start 9 mei
Ons jaarlijks terugkerende toernooi mag natuurlijk niet ontbreken. Je speelt dit toernooi individueel.

Het wordt op een dinsdagavond gespeeld. Je komt elke keer in een ander team te spelen. Iedere avond speel je 6 sets. Kan je een keer niet, geen probleem dan sla je gewoon een keer over.

Zoals eerder aangegeven loopt het beachvolleybal seizoen door tot aan de zomervakantie die 22 juli begint.

Wil je meedoen aan 1 van de hierboven genoemde activiteiten of heb je nog vragen, neem dan contact op met Nederhorst Beach comité via e-mail beachvolleybal@vvnederhorst.nl

Tot snel! Beachvolleybal Commissie Volleybal Vereniging Nederhorst