TC – jeugd

Algemeen

Vanaf het seizoen 2022-2023 zal de TC-jeugd bestaan uit 5 personen: Joris Versteeg, Dave van Hout, Lieke de Jong en Linda en Martijn van de Beld. Joris zal hen vertegenwoordigen in het bestuur.

ABC-Jeugd: Joris Versteeg, Dave van Hout en Lieke de Jong

DEF-Jeugd: Linda en Martijn van Beld

Wie zij wij?

Joris:

Mijn naam is Joris Versteeg. Ik ben 40 jaar en heb 2 dochters die bij de vereniging volleyballen. Zij zijn begonnen in Weesp en na onze verhuizing naar Nederhorst ook hier gaan volleyballen. Zelf volleybal ik ook sinds een paar jaar bij de vereniging.

Dave:

Mijn naam is Dave van Hout. Ik ben 44 jaar, getrouwd, eigenaar van Davekooktvers, getrouwd met Remko van het Klooster en bonus papa van Melissa en Giovanni. Sinds 7 jaar ben ik actief lid bij de recreanten, daarnaast ben ik geregeld ingezet bij schoolmoves en andere activiteiten binnen de club.

Jeugd heeft de toekomst dus heb ik mij aangemeld als lid van TC-jeugd. Een uitdaging?!, maar ik ga mijn stinkende best doen, natuurlijk samen met alle andere bestuursleden,  om er een mooi sportief jaar van te maken.

Lieke:

Mijn naam is Lieke de Jong. Sinds afgelopen seizoen volleybal ik mee met de recreanten. Ik woon nu drie jaar in Nederhorst en werk in Amsterdam bij het Havenbedrijf in de grond-, weg- en waterbouw. Naast volleyballen, softbal ik ook nog bij een club in Amsterdam. Softbal is een zomersport, dus dat is een prima combi met volleybal. Aangezien Niels, Mara en Evie allemaal al volleyballen bij Nederhorst kon ik echt niet meer achterblijven ;-). Als trouw fan van hun teams, help ik graag een handje om te zorgen dat iedereen lekker kan ballen.

Linda en Martijn:

Wij zijn Linda en Martijn van de Beld, 37 en 36 jaar. Linda is kapster en Martijn is vliegtuig engineer. Wij wonen in Nederhorst en wij hebben 4 dochters waarvan er 2 volleyballen. Ilse in de C jeugd en Evie in de F jeugd. Voor komend jaar hebben wij ons opgegeven in de TC-commissie jeugd voor de DEF-jeugd en hopen zo ons steentje bij te dragen en er een mooi volleybalseizoen van te maken.

ABC-Jeugd: tc_abcjeugd@vvnederhorst.nl

DEF-Jeugd: tc_defjeugd@vvnederhorst.nl