VV Nederhorst 60 jaar

Onze vereniging bestaat 60 jaar en dat willen we weten ook!

Dit jaar staat daarom in het teken van een aantal evenementen en activiteiten.

In de 1e week van januari 2023 hebben we met de terugkeer van het Buurtvolleybaltoernooi al een prachtig evenement achter de rug! Drie volleybalavonden met maar liefst 28 teams die deelnamen, gevolgd door een gezellig feest met DJ en live-band.

Maar we zijn nog niet klaar met feestvieren; op zaterdag 15 april a.s. organiseren we namelijk een speciale dag voor alle leden en oud-leden. Overdag zijn er de laatste competitie wedstrijden van onze eigen jeugd- dames en herenteams; Om ca. 16.00 uur bouwen we de zaal om voor een speciaal evenement, wat SUPER spectaculair beloofd te worden en waar met name de jeugd actief aan mee gaat doen. Een clinic/training door jonge topvolleyballers (de Lange Jonges)! Voor ouders en ander publiek natuurlijk mooi om dit event te volgen!

Daarna is er tijd om met leden en oud-leden lekker bij te praten en ouwe volleybal koeien uit de sloot te halen. Natuurlijk onder het genot van een hapje en drankje om daarna de avond weer gezellig onder muzikale begeleiding af te sluiten.
Deze avond is alleen voor volleybal leden en oud-leden. Hierbij dus ook meteen een oproep: Ben je lid of ooit lid geweest of weet je nog iemand die ooit lid is geweest van de vereniging en wil je naar deze reünie- middagavond komen, geef je dan op via: buurtvolleybalnederhorst@gmail.com. Vermeld in je mail het aantal personen en de namen!

Voor meer informatie volg FB, Insta via @60jaarvolleybalinnederhorstdenberg of de nieuwsberichten op deze website.

Hartelijke groet,

Comité 60 jaar VV Nederhorst