Communicatie

Wie zijn wij:
Wij zijn Eva Brandse en Joyce Ypma, de een (Eva) al jaren lid van de vereniging en de ander (Joyce) zonder volleybal verleden.

Volleybal ervaring/beleving

Eva:

Na turnen en streetdance begon ik in de brugklas in Hoofddorp bij de meisjes met volleyballen.

Toen ik ging studeren, heb ik mij direct ingeschreven bij SVU Volleybal, studentenvolleybal vereniging van de VU. Dat betekende in het begin elke maandagavond in de sportkantine eten tot de training was en later elke trainingsavond van Amsterdam – Spaarndammerbuurt naar Uilenstede fietsen, volleyballen en weer terug.

Ik heb bij deze vereniging een aantal jaren geholpen met het organiseren van het International Tournament en later ook het Nachttoernooi.

In september 2022 woon ik alweer 7,5 jaar in Nederhorst, ik ben sinds 6 jaar lid van de vereniging.

Door mijn drukke baan en moederschap van twee jongens van 5 en 7 jaar ben ik bij de recreanten helemaal op mijn plek. Afgelopen zomer heb ik met veel plezier meegedaan aan het beachen.

Joyce:

Op 7-jarige leeftijd ben ik begonnen met handbal, dit heb ik tot mijn 37e gedaan. Na 30 jaar zelf actief te zijn geweest op het veld en in de zaal, heb ik nog een paar jaar samen met mijn zus een jeugdteam gecoacht. Ik ben ook betrokken geweest in de sponsorcommissie toen 2 handbalverenigingen in mijn woonplaats samengingen en daarnaast ben ik een aantal jaren penningmeester geweest.

Door mensen in mijn directe omgeving ben ik betrokken geraakt met volleybal wat recentelijk heeft geleid tot de vraag of ik samen met Eva de communicatie voor de vereniging wil gaan verzorgen.

Wat gaan wij doen

Wij gaan er alles aan doen om de communicatie binnen de vereniging goed te laten verlopen.

communicatie@vvnederhorst.nl