Volleybalspeeltuin en DEF gaan beachen

Volleybal Speeltuin: Met de volleybalspeeltuin (3-6 jaar) bieden wij een breed beweegaanbod aan waarbij plezier voorop staat.

DEF – jeugd: Kinderen vanaf 7 jaar kunnen bij de DEF jeugd spelenderwijs leren het spel onder de knie te krijgen. Het CMV (Cool Moves Volleybal) leert kinderen stap voor stap de volleybal-technieken. Door de indeling op verschillende niveaus is er aandacht voor de ontwikkeling en behoefte van ieder individueel kind. Voor het zand is er een andere trainingsmethode ontwikkeld. Deze methode is geschikt voor spelers van zeer jonge leeftijd, met of zonder volleybalervaring, is laagdrempelig, geeft spelplezier en laat bewegen en ontwikkeling centraal staan.

Voor wie: Deze trainingen zijn voor zowel leden als niet-leden. Wil je meedoen of heb je vragen? Stuur dan een email naar: beachvolleybal@vvnederhorst.nl

Start: donderdag 8 april

Plaats: Op het beachvolleybalveld achter Sporthal de Blijk

Tijdstip: 3-6 jaar: 16.00 – 16.45 uur