DEF toernooi Aetsveld Weesp

Niveau 4 – Nederhorst 1

Zaterdag heeft team 4-1 weer goed zijn best gedaan. De eerste wedstrijd viel Meike in. De tweede wedstrijd was tegen een ander team van Nederhorst. Deze wedstrijd hebben ze flink gewonnen. De derde wedstrijd hadden ze het moeilijker. Één set werd er gelijk gespeeld (eigenlijk gewonnen, maar de scheidsrechter heeft vals gespeeld(?)) en één verloren. De laatste wedstrijd was tegen het oude team van Yinthe. Hier zakte het team de eerste set wat in, maar ze hebben zich goed herpakt, waardoor  zij nipt de eerste helft verloren en de tweede helft wonnen met een overtuigende 4-1.Op naar de volgende wedstrijden in maart, team 4-1 heeft er zin in!

Niveau 4 – Nederhorst 2

Twee teams van Nederhorst spelend tegen elkaar voor de tweede keer op niveau 4. De eerste set won team 1 met 18-13. In dit team spelen Mathijs, Luca, Ynthe  en Sara. De service ging bij beide teams heel goed. Team 1 was net wat beter in het opvangen en terugspelen van de bal. De tweede set was ook team 1 net wat sterker en werd er gewonnen met 18-11. Team 2, bestaande uit Heleen, Faye, Bente ,Isis en Lisanne, liet in deze set zien dat ze ook punten konden scoren door de eerste bal op te vangen  en over het net te spelen. Het was een sportieve wedstrijd! Op naar de volgende keer!

Niveau 4 – Nederhorst 3

De eerste wedstrijd moesten de meiden tegen een sterke tegenstander. Ze stonden al snel ver achter maar door goede rally’s en goed samenspelen kwamen ze zelfs op voorsprong. Helaas werden beide sets toch nét verloren maar het was een veelbelovend begin. De 2e wedstrijd werd de tegenstander helemaal weggespeeld. De services waren enorm goed en bijna allemaal binnen het veld. De 3e wedstrijd ging nóg beter. De tegenstander was groter en ouder maar de meiden bleven goed hun best doen voor elkaar en speelden goed samen als team. Ze wonnen dan ook beide sets. Daarna de laatste wedstrijd tegen Nederhorst 4/2. Ook nu was de inzet weer groot en waren de services goed. De meiden bleven tot de laatste seconden fanatiek en wonnen weer allebei de sets. Het was een prima toernooi met heel veel inzet van het hele team. Iedereen speelde enthousiast en als echte vriendinnen MET elkaar!