Fan & Fun feest enorm succes

Vanaf ’s morgens vroeg waren de dag-organisatoren in de Sporthal bezig met het versieren van de kantine en het klaarzetten van allerlei bedankjes. De volgende sloot zich aan met emmers vol bloemen. Ondertussen werd de laatste speeldag praktisch voorbereid. De laatste speelronde zou beginnen, bijna alle teams thuis. En als klap op de vuurpijl de kampioenswedstrijd van Heren 1, gevolgd door het feest, waar we allemaal eens mochten shinen.

Om 13:00 uur gingen de wedstrijden van start. De tribunes waren behoorlijk gevuld, gelukkig was het buiten enigszins koud en binnen warm en gezellig om te komen kijken.

Ook werden een aantal jeugdwedstrijden uit gespeeld en sommige teams waren al klaar, zoals de DEF, die toernooidagen hebben en de MA1 die in hun sterke poule de laatste wedstrijd al gespeeld had.

De jongsten van de dag, de MC2 bezorgde de toeschouwers kippenvel. Vol enthousiasme wist dit team er een hele echte overwinning uit te slepen. Met maar liefst 3-1 wonnen ze van Allvo!

De MC1 deden dat waarschijnlijk ook in hun uitwedstrijd! Dit leuke team wist maar liefst met 4-0 te winnen van Unicornus! En dat in een uitwedstrijd! Het zijn ook knokkertjes hoor!

De MB1 wist uit bij Smashing met 3-1 te winnen, wat knap is in hun sterke poule, nu moesten ze de winst aan Smashing laten, maar ze pakten nog wel een setje terug!

De MA2 speelde ook uit en net zoals MC1 maakte dat geen klap uit, integendeel, ze deelden forse klappen uit en wisten bij Gemini met 4-0 te winnen!

De kampioenen, D3, lieten de tegenstanders toe om 1 set af te snoepen, waardoor die tegenstanders helemaal blij waren. Daardoor bleven de dames net niet onder de 1000 tegenpunten, heb ik me laten vertellen.

Dames 2 had de derby tegen Oberon, een lange spannende wedstrijd. Na 25-23 voor de dames, kwam Oberon met 14-25 terug. Om door te stomen met 21-25. De 4e set moest het besluit nemen of Nederhorst nog kon gaan winnen. Op het scherpst van de snede moesten de dames met 26-28 Oberon de winst gunnen.

Dames 1 wist uit deze laatste wedstrijd als winnaar tevoorschijn te komen met een 3-1 winst. Heren 2 speelde behoorlijk soepeltjes en snel hun tegenstanders met 4-0 naar huis.  Heren 1 won de wedstrijd en verloor het kampioenschap, een 3-2 overwinning. Hun tegenstander had aan de 1e setwinst genoeg voor het kampioenschap.

Ondertussen gingen voorbereidingen door. Perry stookte de BBQ op en in de kantine werden schalen klaargezet met salades, brood, sauzen en kwamen de eerste frieten al door.

Nadat de jeugd al wat te eten mocht pakken werden bedankjes uitgedeeld. Om te beginnen aan Helga en Aranka, die hun driejarige traject: Back to the Future, op deze avond formeel afrondden. Ze hebben initiatieven genomen om de vereniging actief te maken, verandering in te zetten.  Zij zeggen daar later op de avond zelf wat over in een presentatie. Maar wat een inzet hebben zij gehad!

Dan verder met: Inge (afscheid TC; stap jij in deze rol?), Renata (coördinatie oud papier ophalen, een belangrijke financiële bijdrage voor de vereniging), Tjeerd (webmaster) die voor ons een nieuwe website ontwikkelde!

Alle scheidsrechters: Angelique, Anne-Marie, Gerjen (die ook bedankt werd voor de coördinatie beachvolleybal-heb jij je al opgegeven??), Jelger, Jesse, Krijn, Leonie, Maarten Gillissen, Maarten Oosterhof, Mark, Michel, Miranda, Niels, Remko, Rick, Tino, Tjeerd, Wessel

Alle trainers, waarbij het behalen van het trainersdiploma nog even werd benoemd: Helga, Maarten, Karlijn, Ine, Nienke, Leon, Ray, Anita, Frank

Het Sportcafé (Annet, Perry, Nick) werd bedankt.

En natuurlijk ook de bestuursleden: Remko voor al die wedstrijden en scheidsrechters die hij samenbracht, Monique voor al de publiciteit die zij verzorgt, de mailings, Facebook; Simone die de ledenadministratie bijhoudt en vanwege haar bijzondere verjaardag afwezig was; Niels, die over het geld waakt; Sandra die voor de sponsoring zorgt en de aanwezige sponsoren bedankte voor hun bijdragen en hun teamshirtsponsoring. Ook reikte zij de prijzen uit voor de leukste presentatie van shining: twee teams kregen de flessen vol chocolade lekkers: dames 3 en MC2.

Shirtsponsoren van dit speelseizoen zijn overigens: Thuizbij kinderopvang (nieuw), TDC Bedrijfswagens; Arens Makelaars en  Berko

Jansen & Jansen samen met Fotostudio 68, zorgden voor onze leuke attentie in het oude jaar.

De laatste twee bestuursleden die bedankt werden, waren die van de TC, eigenlijk van de jeugd (Mirjam de ABC-jeugd en Helga de DEF-jeugd) die noodgedwongen zich met de senioren hebben beziggehouden. Nog deze zelfde ochtend werd de nieuwe damesindeling afgetikt.

Na al deze dankzegging presenteerden Helga en Aranka “Back to the future, de video”. En was er voor iedereen voldoende om te eten, dat voortdurend werd aangevuld. Na de maaltijd had Dames 3 ook nog een filmpje. En zat de sfeer er goed in.

Een leuke afsluiting van een mooi seizoen. Alleen nog de p/d van Heren 1 volgende week.

Fotogallerij Fun & Fanfeest