Bekerwedstrijd Dames 3

De eerste wedstrijd met een nieuw team: Zanna, Lisa O, Lisa W en Magda hebben zich aangesloten bij Dames 3. Ondanks dat deze wedstrijd vroeg in het seizoen gespeeld werd, waren wij in topvorm! Bij de eerste service waren de dames in het veld gelijk scherp. Het was een nek aan nek race om de winst, waarbij mooie rally’s werden gemaakt. Helaas merkten wij wel dat de scheidsrechter niet helemaal onpartijdig was en de punten ook niet goed werden geteld, om over gestolen ballen maar te zwijgen. Desondanks hielden wij toch stand, na een paar goede prikballen van o.a. Magda, kregen wij plots weer 10 punten erbij. Anita was mee om ons te coachen (dank daarvoor!), zij heeft goede aanwijzingen gegeven en hielp ons waar zij kon. Helaas kan het niet altijd mee zitten en was de tegenstander toch iets sterker, maar al met al was het een mooie wedstrijd waarin de sfeer, positiviteit en eenheid bovenaan stonden. Wij kunnen niet wachten tot de volgende wedstrijd!