NIEUW: Laddercompetitie beachvolleybal

Laddercompetitie van start vanaf 12 april

Vanaf 12 april organiseren we een super leuke beachvolleybal laddercompetitie. Kom van de bank af en zoek een maatje om lekker 2 tegen 2 te spelen.

Deze competitie wordt gespeeld binnen de corona richtlijnen (max. 4 personen) en op tijden die je zelf kunt bepalen. Uiteraard kan er niet gespeeld worden als er een training plaats vindt. We maken er een heuse competitie van die eindigt in de laatste week voor de zomervakantie!

Geef je op door het sturen van een email naar beachvolleybal@vvnederhorst.nl Na aanmelding zal er een indeling gemaakt worden en ontvang je een email met nadere informatie.

Voor wie: De laddercompetitie is voor zowel leden als niet-leden en alleen voor SENIOREN

Start: vanaf maandag 12 april

Plaats: Op het beachvolleybalveld achter Sporthal de Blijk

Tijdstip:
samen met je tegenstander mag je (m.u.v. de trainingsmomenten) zelf bepalen wanneer je gaat spelen

Kosten: € 10,- per persoon