Beachvolleybal blij met ballen gesponsord door Thuizbij!

De beachvlag van Thuizbij gaat uit! Het Beachvolleybal seizoen is vanwege Corona eerder opgestart dan andere jaren, omdat er bij de (jeugd)leden een enorme behoefte is om lekker met elkaar te ballen. Een aantal enthousiaste mensen binnen de vereniging heeft gekeken naar de mogelijkheden en vanaf 9 april is er gestart met buiten trainen, in het zand achter Sporthal de Blijk.

Onze vereniging wil zoveel mogelijk leden maar ook andere geïnteresseerden voorzien in de behoefte om buiten met elkaar te volleyballen. Om dit (Coronaproof) mogelijk te maken waren extra Beachvolleybal ballen nodig. Normaal gesproken  is Thuizbij de shirtsponsor van Meisjes C1 waar Lizzy, de dochter van Paul en Chantal de Vries,  in speelt maar dit seizoen is alles anders vanwege het afgelasten van de competitie.  Thuizbij gaf aan toch graag een bijdrage te leveren, mede vanwege hun 10-jarig jubileum. Wij zijn enorm dankbaar dat Thuizbij ons nu wil  sponsoren in de vorm van beachballen en natuurlijk feliciteren Thuizbij van harte met hun 10 jarig bestaan!

Gemeente Wijdemeren levert een financiële bijdrage uit het potje van het sportakkoord zodat er een nieuw net, een afrastering en extra zand aangeschaft kan worden.

Op de donderdagen is de jeugd tot en met 17 jaar actief en op maandag zijn er trainingen voor de senioren (vanaf 18 jaar). Iedereen is welkom: leden en niet-leden, met én zonder ervaring! Naast trainingen is er ook nog de mogelijkheid tot deelname aan de laddercompetitie.