Belangrijk bericht t.b.v. senioren en ABC-Jeugd i.v.m. Corona

De eerste trainingen zitten erop en het was erg leuk om te zien dat iedereen weer met heel veel plezier stond te ballen. Heel fijn dat het weer kan en dat willen we ook heel graag zo houden. Na evaluatie blijkt dat er nog een paar aandachtspunten zijn m.b.t. de maatregelen rond Corona.

• In de gangen en de kleedkamers is het erg lastig om 1,5 meter afstand te houden. We willen jullie dus vragen zo veel mogelijk in sportkleding en klaar voor de training naar de sporthal te komen zodat iedereen direct door kan lopen naar de hal. We kunnen dan de bewegingen in de smallere ruimtes tot een minimum beperken.
  • De looproute van de sporthal was niet bij iedereen bekend en daardoor liep niet iedereen door de kantine naar binnen. De sporthal heeft een looproute aangegeven, bij de ingang staat een dispenser met desinfectiemateriaal. We zijn nog bezig om te kijken of er extra dispensers kunnen komen.

En dan ook graag nog een keer aandacht voor de algemene regels. Blijf thuis bij 1 of meerdere van onderstaande situaties:

1. Heb je in de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid, koorts (vanaf 38 graden Celsius) en/of plotseling verlies van reuk of smaak
  2. Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten
  3. Ben je besmet met het Corona-virus (vastgesteld met laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 10 dagen vastgesteld
  4. Heb je een huisgenoot/gezinslid die in de afgelopen 14 dagen met het Coronavirus besmet is of is geweest
  5. Ben je in quarantaine omdat je in direct contact bent geweest met iemand waarbij het Coronavirus is vastgesteld

Hygiëne:

We willen jullie vragen zoveel mogelijk in sportkleding naar de sporthal te komen om het omkleden in de kleedkamers te beperken en douchen thuis wordt geadviseerd.

Tevens willen we elk team vragen om na de training de volleyballen te reinigen. Het team dat als laatste traint vragen we ook om de palen en onderdelen van het net te reinigen, dit  zodra deze weer op de karren liggen. De vereniging zorgt dat de reinigingsmiddelen in de zaal aanwezig zijn.

Wedstrijden:

We komen nog met de communicatie over de regels tijdens de wedstrijden maar houd ook zelf de NeVoBo site hierover in de gaten.

Hebben jullie nog vragen:

Laat het ons weten via tc_senioren@vvnederhorst.nl of tc_abcjeugd@vvnederhorst.nl

Met sportieve groet,

Anne-Marie en Miranda