Uit de pen van de voorzitter

Dag allemaal,

20 juni jl. was de laatste bijeenkomst van de vereniging. We namen afscheid en bedankten al de vrijwilligers van het afgelopen bijzondere volleybalseizoen. Daarna hebben er op het beachvolleybalveld nog volleybal activiteiten plaatsgevonden, maar de meeste leden hebben zich met andere zaken beziggehouden.

Behalve ons bestuurslid communicatie, Monique, en onze webmaster, Tjeerd. Tjeerd, met ondersteuning van Monique hebben de website van de vereniging in een meer toegankelijk en nieuw jasje gestoken. Kijk dus snel naar deze vernieuwde website, die uitnodigt om nog meer te ‘boodschappen’ met elkaar te delen. Fantastisch werk verricht!!

Een nieuw seizoen staat te trappelen om van start te gaan. Hoe dat gaat verlopen hangt samen met hoe het coronavirus in bedwang kan worden gehouden. We hebben daar allemaal een rol in, of we er nu gevoelig voor zijn of niet. Het overdragen van het virus, daar heeft ieder een eigen verantwoordelijkheid voor. Je kunt er nonchalant over doen, dan zul je ook de consequenties voor lief hebben te nemen. Dan zou het seizoen opnieuw als een nachtkaars kunnen doen. Besef je misschien niet zo zichtbare, maar wel belangrijke aandeel hierin.

Binnenkort zullen de trainingen weer starten. Vooraf hebben we nog onze 1e bestuursvergadering, waarin we alle regels en aanwijzingen voor gedrag rondom corona zullen doornemen en vastleggen, om daarna met jullie te delen. Aan de hand van dat protocol gaan we het zo goed mogelijk doen, zodat het verder ‘zo normaal mogelijk is’.

Nu nog even genieten van de mooie dagen, let op de 1,5 meter en kom met veel energie weer naar de eerste trainingen toe!

Een zonnige groet, vandaag 34 graden…

José Neering