Uit de pen van de voorzitter

18 april 2020

Zaterdag 18 april 2020, dat zou de laatste speeldag zijn van seizoen 2019/2020. Volgens de traditie van Volleybal Vereniging Nederhorst een wedstrijddag op zaterdag, zodat daarna het fan&fun feest kan plaatsvinden. We kunnen genieten van de BBQ. We iedereen die haar of zijn bijdrage geeft aan de vereniging door ons te sponsoren, door te coachen, te scheidsrechteren, training te geven, iets wil organiseren, website onderhoudt, zorgt voor de oud-papier dagen, gastvrouw/heer zijn in de Blijk, bestuursactiviteiten doet, die ik nu misschien nog vergeet, te bedanken voor datgene wat diegene doet.

Samen het jaar afsluiten, tevreden uitkijkend naar de zomer, te gaan starten met beachvolleybal, bij ons achter de hal of bij één van de vele toernooien die worden georganiseerd, een andere zomersport gaan doen, boten te water, tennisracket vers bespannen, wandelschoenen aan, luieren op het strand, fietsen of racen.

Samen een drankje doen, samen eten, samen afsluiten. Het zit er dit jaar niet in. Alles gaat anders, dat weten we zeker. Maar wanneer we weer in een nieuwe regelmaat gaan komen, dat weten we niet.

Alles gaat anders en dat is ook onze laatste samenkomst in het seizoen. Het idee van de verbinding zoeken en vinden in een filmpje, waarin we op een heel andere manier ‘contact’ maken, is uitgevoerd. Het zal als alternatief op onze laatste dag online komen.

Heel veel leden hebben op hun eigen manier invulling gegeven aan de oproep en ervoor gezorgd dat heel veel stukjes film bij Helga zijn aangeleverd, die alle stukjes aan elkaar heeft geplakt.

Zaterdag 18 april zal daarom de dag van de première zijn voor ‘De verbinding door een bal’, van VV Nederhorst. Met dank voor de montage aan Helga. Veel plezier met het filmpje, laat het een troost zijn, er zal vast veel te lachen en te genieten zijn.

Blijf gezond, we houden jullie van ontwikkelingen op de hoogte, heb het goed deze zomer, ondanks of dankzij.

Vandaag ook namens het gehele bestuur dit schrijven ondertekend,

José Neering