Nieuwe sponsor MA2 Volleybal Vereniging Nederhorst

Op vrijdagavond 5 oktober verwelkomde Volleybalvereniging Nederhorst haar nieuwe sponsor: Arens Makelaars. Marco Arens en Michelle Onel sponseren MA2 omdat ze graag lokale verenigingen ondersteunen. Het buurmeisje van de beide makelaars, Emma, speelt in dit enthousiaste en fanatieke volleybalteam.

MA2 speelde deze avond tegen MA1 van Nederhorst dus de tribune was goed gevuld met ouders en de stemming zat er goed in.

Onder de bezielende leiding van aanvoerder Janniek kon het makelaarskoppel genieten van hele  mooie spelmomenten. Een krachtig blok van Dennis, subtiele ballen van Ramon tegen broer Jelle, snoeiharde services van Femke, loepzuivere set-ups van Emma, gave reddingen van Madelief en, last but not least, de knalharde smashes van Marlinde. Er is hard gewerkt, het was een pittig potje handen- en voetenwerk met als motto: gewoon durven.

Na een lastige eerste  set, volgde een tweede en derde set waarin de strijd mooi gelijk op ging. Helaas betaalde zich dat niet uit in winst. Echter het goede spel in de vierde, resulteerde in een mooie gewonnen set. De shirts van Arens Makelaars zijn goed ingewerkt! Op naar de volgende wedstrijd!