Sponsorloop Sanne van der Linden

27sep2020

Sponsorloop Sanne van der Linden

Graag vragen we je aandacht voor een bericht van Sanne van der Linden, oud VV Nederhorst lid die velen van jullie nog zullen kennen. Sanne heeft in het verleden gedurende een lange periode heel veel gedaan en betekend voor onze volleybalvereniging. Met name voor de jeugd heeft zij zich jarenlang als trainster en als TC coördinator ingezet. Daarnaast is zij altijd een waardevolle speelster voor onze vereniging geweest. Waarvoor vragen we nu jullie extra aandacht: Vorig jaar is bij haar de vreselijke ziekte MS geconstateerd. Zoals zij zelf schrijft "ik zet me in voor een wereld zonder MS" en zij heeft besloten om 27 september a.s. 5 km te gaan wandelen voor MS Motion. Dit is een initiatief van het Nationaal MS fonds. Je kunt Sanne financieel ondersteunen door een bijdrage te doneren waarmee verder onderzoek naar MS gefinancierd kan worden. Voor meer informatie kun je een kijkje nemen op haar actiepagina: https://www.msmotion.nl/actie/sanne-van-der-linden. Doe jij mee en zet jij je ook in voor een wereld zonder MS!? Sanne is dankbaar voor elke bijdrage!

Categorie  Evenement

Share on Facebook