Aankondiging ALV – 1 november

Op woensdag 1 november sluiten we als bestuur samen met de leden het seizoen 2022-2023 weer formeel af door onze Algemene Ledenvergadering (ALV).

Tijdens de ALV lichten we de jaarrekening toe, geven we akkoord op de begroting voor het huidige seizoen 2023-2024 en verlenen we de penningmeester en bestuur hiervoor “decharge” Ook benoemt of verlengt de ALV de diverse bestuursfuncties.

Laat je stem horen

Misschien nog belangrijker dan het officiële, statutaire karakter van de ALV kan je als lid van op de ALV jouw stem laten horen, vragen stellen en ideeën uitwisselen over het reilen en zeilen van onze vereniging. Dit doen we graag in een informele sfeer en na afloop is er meestal nog tijd om gezellig met elkaar bij te kletsen.

Bijzondere onderwerpen dit jaar op de agenda zijn een terugblik op de festiviteiten rond het 60-jarig jubileum en een voorgestelde verhoging van de contributie met ingang van seizoen 2024-2025 (!). We willen ook graag met de aanwezige leden nadenken over hoe onze inkomsten op peil te houden. Doen we dit niet dan raken we in de komende jaren uiteindelijk in (financiële) problemen. Noodzaak is bijvoorbeeld dat iemand zich opwerpt voor de sponsorcoördinatie. Een uitdagende maar zeker geen onmogelijke of veeleisende taak, er zijn zelfs een aantal sponsoren die al aangegeven hebben onze vereniging te willen ondersteunen door middel van sponsoring.

Leden of ouders/verzorgers van jeugdleden, allen welkom op woensdagavond 1 november, start 20.00 uur, locatie vergaderruimte Sporthal de Blijk.