Augustus is gestart en dus komt het nieuwe zaalseizoen eraan!

23 augustus ’21 gaan we weer van start. We hebben er zin in!

Hoewel er door een groepje enthousiastelingen met veel plezier nog steeds gebruik gemaakt wordt van ons beachvolleybalveld, prikkelt het de volleybalenergie dat we binnenkort weer de zaal in kunnen voor een nieuw indoorseizoen. Samen aan de slag, trainen, elkaar uitdagen, verlies dragen, winst vieren, stimuleren om beter te worden en vooral: plezier hebben op en rond het veld.

Na de afgelopen twee frustrerende seizoenen, ziet het er zeer gunstig uit. Alles lijkt redelijk ‘normaal’ te kunnen verlopen. Toch blijft de tip en wens gelden om de 1,5 meter afstand te respecteren en de nieuwe aangeleerde hygiëne maatregelen te handhaven. Sowieso niet verkeerd, want het bijkomend voordeel was dat er afgelopen jaar een lagere ‘gewone’ griepverspreiding is geweest. En ziek zijn, daar hebben we dit seizoen geen zin in.

Het is augustus en aan het einde van die maand start traditiegetrouw het nieuwe seizoen met de eerste trainingen, dat zal zijn in de week van maandag 23 augustus. Door de TC-senioren, TC-ABC en TC-DEF/volleybalspeeltuin is er aan alle leden een overzicht gestuurd met de teamindeling en de trainingstijden. Die laatste som ik hieronder nog even op:

Trainingsoverzicht Senioren

Maandagavond

• Heren 1 – 20:30 tot 22:00 voorste zaal – Trainer: onbekend
  • Heren 2 – 20:30 tot 22:00 voorste zaal – Trainer: onbekend
  • Dames 1 – 20:30 tot 22:00 achterste zaal – Trainer: Leon
  • Dames 2 – 20:30 tot 22:00 achterste zaal – Trainer: Leon
  • Dames 3 – 19:00 tot 20:30 achterste zaal- Trainer: onbekend
  • Recreanten – 19:00 tot 20:30 achterste zaal- Trainer: Dennis M.

Trainingsoverzicht Junioren

Donderdagavond

• Donderdagmiddag/avond
  • DEF – 16:30-18:00 o.l.v Helga en Anita
  • Volleybalspeeltuin – 16:30-17:15 o.l.v Helga en Anita
  • MC1 – 18:00-19:30 o.l.v. Helga
  • MB1 – 18:00-19:30 -Trainer onbekend
  • MA1 – 18:30-20:00 o.l.v. Mirjam
  • MA2 – 18:30-20:00 -Trainer onbekend

Nieuw seizoen starten als vereniging, is ook even kijken wat er nodig is: nieuwe handjes/bestuursleden nodig

Vacature Wedstrijdcoördinator

Een nieuw seizoen daagt ons weer uit om alles goed georganiseerd te krijgen. Inmiddels is de periode dat Remko nog wilde doorgaan en een nieuw bestuurslid wil inwerken voor één of meerdere van zijn taken, bijna verstreken. In oktober volgt zijn afscheid. Wat doet hij: afstemmen met de bond, zaal inhuren, indelen in de zaal, begeleiden van wedstrijdavonden, koppelen van scheidsrechters, begeleiden of laten begeleiden van nieuwe scheidsrechters. Allemaal zaken die direct met het kunnen volleyballen te maken hebben. Heel concrete werkzaamheden. Zie jij jezelf dat doen? Maak een praatje met Remko. Of stuur hem een email om af te spreken: wedstrijdcoordinator@vvnederhorst.nl

Meer informatie vindt je ook op onze website: https://vvnederhorst.nl/index.php/wedstrijdcoordinator/

Vacature Communicatie

Inmiddels is ook de bestuursperiode van Monique voorbij. Het betekent wel dat er een nieuw bestuurslid voor de communicatie wordt gezocht. Het maken van de Neusbrief, het opstellen van teksten, verslagen, verspreiden daarvan enzovoorts. Tjeerd wil gelukkig nog de website blijven beheren, zodat die stap niet gemaakt hoeft te worden.

Kijk ook hiervoor op de website: https://vvnederhorst.nl/index.php/communicatie/

Vacature Secretariaat

Naast deze twee bestuursleden staat ook de functie van secretaris nog open. Mocht die functie kunnen worden ingevuld, dan scheelt dat op andere plekken. Een secretaris is meestal een spil in de vereniging. Iemand die veel weet. Mede doordat die persoon voor de verslaglegging zorgdraagt. Veel van ‘contacten onderhouden’ verloopt via een secretaris. De communicatiestroom wordt er wat meer gestructureerd door. De werkzaamheden voor andere bestuursleden worden er wat minder breed door.

Vacature Trainers

Dan is er ook nog behoefte aan trainers. Kijk eens of jij het, eventueel met één of twee anderen, samen of alleen op je wilt nemen om deze enthousiaste jeugdgroepen te trainen. Ik heb het zelf vroeger heel stimulerend gevonden om een jeugdteam training te geven. Je beseft daardoor zelf veel beter hoe het spelletje in elkaar steekt en het enthousiasme van de trainingsgroep is heel leuk om mee te maken.

Ook een herentrainer is welkom, zodat die mannen het beste uit zichzelf halen en met plezier blijven ballen!

Heb jíj er weer zin in om je lekker met je favoriete sport bezig te houden en denk je bij jezelf: mwah, ik ga mijn schouders onder zo’n functie zetten, lijkt me leuk, doe!!

Je kunt/mag je ook direct bij mij melden, als je dat liever doet: voorzitter@vvnederhorst.nl

Nog een laatste stukje mooie zomer, met veel ontspanning, gezondheid en plezier!

Ik zie jullie graag weer actief terug in het nieuwe volleybalseizoen in de zaal!

José Neering