Programma zaterdag 15 april

Nog even en het is zover. Zaterdag 15 april onze traditionele afsluiter van het jaar en ditmaal een feest voor iedereen die het volleybal en onze vereniging een warm hart toedraagt! Dus (jeugd)-leden, ouders, oud-leden en trouwe supporters van harte welkom op deze dag. Er is een speciaal programma om ons 60 jarig jubileum met elkaar te vieren.

Competitiewedstrijden

De middag starten we om 13.00 uur met de laatste thuisronde van de competitie voor onze jeugd-, dames- en herenteams. Acht wedstrijden in 2 rondes op 4 velden. Dus genoeg te zien. Alle teams hebben dit seizoen goed meegedraaid in de competitie. Heren 2 eindigt vermoedelijk op een knappe 2e plek in de 3e klasse. Uitschieter is het talentvolle Meisjes B1 team, zij zijn inmiddels zeker van het kampioenschap!

Training en clinic Jong Oranje

Vanaf ca. 16.30 uur is iedereen (!) welkom bij een vrij toegankelijke training en clinic voor onze jeugd door het Talent Team Papendal. Dit is een team bestaande uit spelers van Jong Oranje dat uitkomt in de Eredivisie! Dit is dus de kans om de “Lange Jongens” (en dat zijn ze letterlijk) samen met onze eigen jeugd aan te zien treden in Sporthal de Blijk. Moedig aan tijdens de training en ouders houd de camera’s bij de hand om unieke beelden te maken.

Talent Team Papendal 2022-2023

Feestavond

Na afloop van de clinic/training (rond 18.30) uur is er eten en drinken en vooral een gezellig bijeen zijn met elkaar. Heb je je aangemeld (via buurtvolleybalnederhorst@gmail.com) dan ontvang je gratis eetbonnen die gebruikt kunnen worden voor snacks bij het Sportcafé de Blijk of Peter’s Borrels Foodtruck die voorrijdt! Het Sportcafé is voor deze gelegenheid ook aangekleed met de nodige fotomomenten uit het (recente) verleden, genoeg om de nodige herinneringen en verhalen mee terug te halen. De avond sluiten we muzikaal af met een optreden van onze eigen DJ Cobus!

Wees erbij!