Competitie Recreanten Teams van start

Gisteren zijn in Sporthal de Fuik te Kortenhoef de recreanten met 2 teams de competitie van 2023 gestart!

En hoe? VV Nederhorst (team) 2 is gestart in Mix 4 tegen de Spetters, gelukkig met flinke aanmoediging van team 1. Er werd goed samengespeeld en werden niet verleidt tot meegaan in het spel van de tegenpartij. De andere partijen, werd en ook lekker gebald, met wisselend resultaat. Al met al een mooie avond met de eindstand in de middenmoot, waar dit team trots op mag zijn!

VV Nederhorst (team) 1 mocht meteen aan de bak tegen Allvo, wat als Diesels die we zijn echt niet makkelijk was. De 2de set kwamen we gelukkig op stoom, hetgeen zorgde voor een gelijk spel als eindstand. De andere wedstrijden liepen ook lekker, helaas lieten we ons wel in slaap sukkelen tegen Baldadig , die daardoor een setje wisten te pakken, hardewerkers, dus verdiend -;)

de volgende competitiewedstrijd zal op 3 februari in Sporthal Waterwijk in Almere zijn.

Wil je ook een keer meetrainen met de recreanten? Je bent welkom in Sporthal de Blijk in Nederhorst den Berg om 19 uur om vrijblijvend een keertje mee te trainen.

Vragen? Mail naar communicatie@vvnederhorst.nl