RABO ClubSupport: Een mooi bedrag voor Volleybal Vereniging Nederhorst dankzij uw stem

Op donderdag 4 november was de feestelijke uitreiking van de cheques aan de deelnemende verenigingen in de Gooi- en Vechtstreek. De locatie was de gastvrije Hockeyvereniging ’t Spandersbosch. Er waren boeiende en inspirerende sprekers.

Hans van Egdom namens NOC*NSF die de doelstellingen van de Rabobank koppelde aan doelstellingen voor verenigingen, bijvoorbeeld het aanbod van gezonder eten in de kantine en Handbiker Tim de Vries, die na jarenlang doorzetten uiteindelijk een bronzen plak heeft gehaald op Paralympische Zomerspelen in Tokio.

Toen was het moment aangebroken om de cheques uit de enveloppen te halen. Altijd spannend!

We zijn zeer positief verrast met het bedrag van € 969,19. Een welkome bijdrage voor het extra Beachveld.

Graag willen we langs deze weg de RABObank én natuurlijk alle stemmers hartelijk bedanken!