“Nieuwe” shirtsponsor TDC voor Dames 3: ze gaan met de “vlam in de pijp”!

Met veel plezier kondigen we aan dat Truck Dealer Combinatie ’t Gooi BV (TDC) per 14 oktober de shirtsponsor is van Dames 3. Het bedrijf timmert al sinds 1983 aan de weg en is een begrip in de bedrijfswagenbranche. Het bedrijf heeft veel overeenkomsten met volleybal: het team van TDC bestaat uit gedreven werknemers, met allen hart voor de zaak. Een dynamisch bedrijf dat met de markt mee beweegt. Bij de teamsport Volleybal staat naast gedrevenheid ook bewegen centraal.

Tijdens de eerste thuiswedstrijd van dit enthousiaste team heeft directeur Rick Singstra zijn krabbel gezet onder het contract. Rick is een fanatieke volleyballer en speelt in Heren 2. Deze Heren zijn al jaren te bewonderen in de shirts met het logo van TDC. Nu waren Dames 3 aan de beurt en ze zijn goed van start gegaan: ze hebben de wedstrijd overtuigend gewonnen met 4-0.