K&Q of the Beach: de actuele stand

Daar waar de kans op een plek bij de Final Four voor de Nederlandse volleybaldames na gisteravond bijna verkeken is, is bij het Bergse beachvolleybal de strijd om de felbegeerde titel ‘King and Queen of the Beach’ nog lang niet gestreden!

Na 4 wedstrijden zit iedereen er lekker in! Naar verluidt wordt er veel gelachen en stijgt het niveau met de week. Het weer werkt natuurlijk ook goed mee. Na het duiken in het warme zand, behoort een koele duik in de Spiegelplas weer tot de mogelijkheden, evenals een koud drankje op het terras van Sportcafé de Blijk.

Het lukt Gerjen iedere week weer om gelijkwaardige teams neer te zetten. Aan de standen is te zien dat er een goede balans is en dat men aan elkaar gewaagd is. Veel dank hiervoor Gerjen!

Bij deze de tussenstand. De punten worden bij iedereen individueel bijgehouden. Gekeken wordt naar het gemiddeld aantal punten omdat niet iedereen evenveel wedstrijden heeft gespeeld.

Zoals gezegd: de strijd is nog niet gestreden, dus nog heel veel succes (en plezier!) gewenst aan de deelnemers van K&Q of the Beach 2021 de komende 3 weken!!

Actuele stand