MB1 – Gemini S MB1

Na een paar keer stuivertje wisselen om de eerste plek met de meiden van Gemini S, was het eindelijk zover. De wedstrijd die nog ingehaald moest worden werd afgelopen maandag in Hilversum gespeeld. Het werd een mooi gevecht. In de eerste en tweede set ging het tot de 15 redelijk gelijk op. Maar waar het Gemini lukte om een tandje bij te zetten, ging dat bij onze meiden net niet. Dit resulteerde in een 2-0 achterstand in sets. De derde set begon redelijk dramatisch, maar mede door de goede service en oplettend verdedigen kwamen de meiden heel goed terug. Helaas viel het muntje net de verkeerde kant op en werd de set verloren met 25-23. Vol goede moed werd de vierde en laatste set gestart. Maar ondanks een mooie 5-0 voorsprong konden we het toch niet volhouden tegen de dames van Gemini, die net even iets verder zijn in hun volleybal ontwikkeling.

Met een achterstand van 6 punten, maar één wedstrijd minder gespeeld, is het nog steeds mogelijk om de eerste helft van het seizoen als kampioenen af te sluiten. Maar dan moet er sowieso vrijdag uit in Bunschoten worden gewonnen. Als dat lukt, kan vrijdag de 13e de kampioenswedstrijd worden, wederom tegen Gemini. Dus bij deze alvast de oproep:

SAVE THE DATE – vrijdag 13 december om 18:45 uur gaan we voor de revanche en kunnen we wel wat aanmoediging gebruiken!