Nederhorst MC2 – Allvo MC2

Afgelopen zaterdag mochten de meiden van Nederhorst MC2 aantreden in Almere Waterwijk tegen de meiden van VC Allvo MC2. Ik denk dat alle meiden van de tegenstander wel een kop groter waren (of leken), maar daardoor liet Nederhorst MC2 zich niet van de wijs brengen. Ze gingen alle sets strijden om de winst. Dat lukte niet altijd. Er werd helaas met 3-1 verloren. Maar, en ik denk dat elke meegereisde ouder op de tribune dat kan beamen, het was een spannende wedstrijd. De eerste set ging verloren, maar nipt. De tweede werd gewonnen, jeuuujjjjj. En helaas verloor Nederhorst de derde en vierde set, maar het verschil was soms maar twee punten. Nederhorst had ook net zo goed met 3-1 kunnen winnen, want er werd heel goed en gedurfd gespeeld. Er werden ballen bij het net geblokt, er werd gedoken naar de bal en er werden mooie 1-2-3 aanvallen gespeeld. Complimenten kwamen er nog van de tegenstander na de wedstrijd. ‘Nederhorst stond heel goed aan het net te spelen, knap gedaan.’ Nou, hupsakee, die steken we in de tas en de volgende keer wint Nederhorst!

Groet, Stefan Ruiters