Een geweldige start voor nieuwe shirtsponsor VV Nederhorst: Thuiz bij kinderopvang!

Graag stelt Volleybal Vereniging Nederhorst langs deze weg de nieuwe shirtsponsor van MC2 aan u voor: Thuiz bij kinderopvang! Voor velen een goede bekende uit het dorp. Chantal en Paul de Vries hebben een warm hart voor de sport en sponsoren ook de Kidsrun van de Spiegelplasloop op 17 maart a.s. Ze zijn direct betrokken bij de volleybal omdat hun dochter Lizzy meespeelt in het enthousiaste MC2 team. Op vrijdagavond 25 januari jl. speelden de meiden thuis tegen V.V. Ouderkerk MC1. Onder de bezielende leiding van coaches Femke en Maaike (ook gestoken in een fraaie outfit van Thuiz bij) werd er een geweldige wedstrijd neergezet. De goed gevulde tribune heeft kunnen genieten van een enerverende eerste set die overtuigend werd gewonnen met 25-18. Na een klein dipje in de volgende twee sets, kwamen de gemotiveerde meiden terug en zetten een zeer spannende 4e set neer met als prachtig eindresultaat een overwinning met 25-22 Tijd voor een vreugdedansje! Het team ondervond veel steun in het aanmoedigingen van hun ‘collega’s’ in het andere C team, MC1. Hieruit blijkt wel weer dat volleybal niet alleen een teamsport is maar ook een echte verenigingssport! Het eerste gelijkspel moest natuurlijk gevierd worden met een bittergarnituur. Het was een mooie start van de sponsorovereenkomst met Thuiz bij!