Nieuwjaarsreceptie vrijdag 5 januari 2019

Elkaar op verenigingsniveau weer zien, dat kon afgelopen vrijdag 5 januari. Met een schaal oliebollen en een glas bubbels werden leden, ouders van leden en sponsoren welkom geheten. Het was een vrij spontane actie om dit met elkaar te doen en pas bedacht op de laatste trainingsavond tijdens het door heren 2 georganiseerde toernooi.

Het viel daarom verrassend mee dat er ruim 20 leden aanwezig zijn geweest om de jaarstart mee te maken. Het aardige van zo’n bijeenkomst is dat er veel wordt gesproken over onderwerpen die vereniging-breed zijn in plaats van over zojuist gespeelde wedstrijden. Het benoemd zijn van het laatste seizoen van ‘Back to the future’ in mijn korte woordje, bleek een stimulans om onderling nog eens wat onderhuids zittende ideeën te benoemen en om daar actief wat mee te gaan doen.

Ik haalde in mijn woordje ook de uitspraak aan: “We kunnen samen niet alles, maar wel heel veel!”, om met die gedachte de komende maanden ‘Back to the future!’ energiek af te sluiten en op te gaan voor 2020. “Natuurlijk gezond en wel!”

José Neering